Merhaba arkadaşlar 10 haftalık hamileyim bugün kendimi tutamadım çok erken olmasına rağmen bebeğime zıbın aldım iki tane çok küçük zıbıni kucağıma aldım çok değişik birşey Allah’ım giydirmeyi de nasip etsin insanın kendi bebeğine birşey alması çok değişik bir duyguymus siz bebeğinize kaç haftalık ken kıyafet almaya basladiniz