Elifakkara Kızlar 38+3 haftalığım bugün lekelenme gibi bir Şey geldi doktora gittik nst’de sancım çıktı.Doktoe bebek her an gelebilir ama açılman yok dedi bu durumda sezeryan mı olur ?
Zeynepyasa0 Elifakkara suni verebilir kuzu acilman varsa bende de tam tersi açılma kanama var sancı yok
Deemetibostnci Elifakkara keşke açılman olsada sancın olsaydı daha kolay olurdu açılmazsa evet sezeryan açılma olsa suniyle hemen dogırurdun
Elifakkara Zeynepyasa0 ilk gebeliğim hiç bir şey bilmiyorum büyük tuvaletimi yaparken damla damla kahverengi leke geldi ama açılmam yokmuş ne yapmam gerek bu saatten sonra yaptıklarımda işe yarar mı bilmiyorum
birmerve Ya ben de aynı benim günü doldu hala bi belirti yok nstde sancı çıktı az da olsa doktor çarşamba suni sancı verir yatırırız artık dedi suni sancı işe yaramaz diye çok korkuyorum
Zeynepyasa0 Elifakkara vaktin gelmiş zaten sıcak suya otur çok soğuk olmasın çokta aşırı derecede sıcak olmasın 1 saat kadar dur mutfak mermerine tutun eğil kalk yap biraz bacakları açarak faydasını goruceksin
Elifakkara Sancılarım sıklaştı bende hastaneye geldim 2 cm açılma var sandıklarımın şiddeti sıklaştı dua bekliyorum
Deemetibostnci Elifakkara Bi avazda kurtulırsun inşallah darısı başıma rabbim kolaylık versin sağlık versin