Cerentuna Kalp atışını duymak için sabırsızlanıyorum cumartesi gününe randevu aldım umarım duyarız ❤️❤️
segah06 Cerentuna inşallah canım, allah gönlünde ne varsa nasip eder umarım. İyi haberlerini bekliyorum♥️
Nujinkanat Kalp atışını geç de duyabilirsiniz üzülmeyin ben hala umudumu kaybetmedim devlet hastanesi duyulmuyor diye aldır dedi ama ben bekleyeceğim özele gitmiştim o da işte haftaya falan çağırdı 😔😔 umarım duyarım
Papatya-54 Nujinkanat bende 2 dir gidiyorum yok duymuyorum haftaya inşallah üzülmeyin inşallah duyarız🤲🏻5+4 henüz
segah06 Nujinkanat inşallah duyacaksınız dua edeceğim size. Güzel haberinizi verin. İcinizi rahat tutun🥰🌸
Nujinkanat Papatya-54 keseyi gördüğü zaman bir şey demedi ultrason verdi Bir de vitamin yazdı daha sonra haftalarda gittiğim zaman bebek var dedi daha yeni oluşmuş ama kalp atışı yok dedi ben direkt kürtaj öneririm dedi ama isterseniz bekleyin ama 10 günden fazlasını beklemenizi önermiyorum dedim ama ben bekleyeceğim çünkü çok geç de duyan varmış
Papatya-54 Nujinkanat ya inşallah bir sıkıntı yoktur dualarım sizinle 🤲🏻Ben bugün gittim hiçbir vitamin vermedi sadece folik asit verdi kalp atışıda görmedi keseyide zor gördü hiç anlamadım bir hafta sonra inşallah üzülmem😞
Nujinkanat Papatya-54 üzülmeyin ya ben de başta üzüldüm kese görünmüyor diye ama başka doktora gittiğim zaman görünmüştü ve betam o zaman 2000 civarıydı şu an bilmiyorum ne kadar olmuş takip etmedim işte göründü ama dediğiniz gibi çok küçüktü ama bebek göründüğü zaman tam büyümüştü