GulizarY Kızlar ben 18 haftalık hamileyim çok şükür ben hiç kilo almadım sanırım sizde durumlar nasıl gidiyor kilo almadım diye strese de giriyorum nette baktım 4 ila 6 kilo arası almanız lazım diyo
segah06 GulizarY canım doktorum bizim kilo almamız ile bebegin kilo alması bir degilmis. Bizim kilo almamamız daha iyi hatta
Zuzuu86 GulizarY en son 14. Haftada gitmiştim 6 kilo almışım yanı ben zayıf olduğumdan bır de iç karnım darmıs su an karnım aşırı var yanı hamıle pantolonları gıyıyorum ama bır de yaşım geregı vücudum müsait buna 37 yaşındayım
NilAda16 GulizarY 19.haftadayım 3,5-4 kilo civarı aldım. Bebek sağlıklıysa kilo almamanız çok güzel bir şey bence canınızı sıkan bir şey olmamalı bu :)
Nurersz GulizarY canım bende 18+1 im ilk üç ay kusmalardan aksine kilo verdim 54 ten 51 e düşmüşüm şuan 52 yim şükür 💙💙
1erkekkannesiiii GulizarY 18+3 🫶 bebeğin kilosu iyiymiş ama ben kilo almadığım için doktor kilo almamı söyledi. Su an iyiyiz cok şükür 2 hafta sonra da detaylı ultrason var 🤭
GulizarY 1erkekkannesiiii ben hiç almadım detaylı ultrasona gitmek için doktora da gitmedim sormak için aramızda bir gün var siz de mi 20. Haftada detaylıya gireceksiniz
Acbucocuk GulizarY ebe bana iyi kilo almamisin demisti ama ben hic saglikli da beslenmiyorum hicbisey yiyesim gelmiyor havalar sıcak zaten 3 kilo verdim sonrasinda 1 kilo aldim okadar 18. Haftam
serdemgunes 17+4 ben cok çabuk kilo alan biri olmama rağmen kilom da değişiklik yok bir kilo da zayıflamışım ama cok şükür bebeğin kilosu haftasına uyumlu önemli olan onlar ☺️
1erkekkannesiiii GulizarY evet 20. haftada önerdi doktorum. Bakalım gidip göreceğiz. Kilo işini ben anlamadım anne almasa sorun olmaz diye biliyordum ama iyi degılmıs biraz da olsun al dedi bağışıklık ve kuvvet açısından dedi sanırım pek bilmiyorum şimdi almaya çalışıyorum
Ysfgl_3003 GulizarY bence sorun değildir ben bqzen hiç yiyemiyorum yemek belki vermişimdir. Ama rahim üstünde ağrı oluyor yA çok korkuyorum çoğunlukla ideqrımı yaptıktan sonra oluyor sizde de var mı öyle bir sorun