Bsra-gk Nazendehanim evet olabilir sadece süt deil dediğin gibi o zaman bazıları kilolu doğuruyor bense şuan kilosunu düşünüyorum doğuma kadar nasıl olucak diye
Nazendehanim Bsra-gk bence kilosu normal benim 22. Haftada 500 gram falandı ,zaten olağan dışı bir şey olsa doktorun mutlaka söyler takma o yüzden
Bsra-gk Trapezunta süt içiyorum birde anne baba uzun olunca çok uzun değiliz ama ben amcasına benzetiyorum 1.77 boyu var
pelindf seyma9188 bizimki de 18+1 de 234 gramdı doktor gayet iyi haftasıyla uyumlu dedi merak etmeyin🫶🏻
seyma9188 pelindf Bugün kontrolüm vardı 22+4 haftalık 15 cm 434 gr dedi boyu da uzamış kilosu da artmış maşallah 🥰 Bu aydan sonra daha iyi büyür dedi doktor
Egemen_ozgur_annesi Nurcan3131 normal canım benimkide 29+1 de 1583 gramdı bugün kontrole gittim daha 31+6 günlüğüz 32 olacaz yarım saate inşallah 🤗2200 gram dedi doktor biraz tombik oluyor benim bebişler 🥰 ilk oğlumda 4 kilo doğmuştu.
Egemen_ozgur_annesi Hicran-01 iyi canım ne isterse yiyorum şeker çikolata tatlı tüketmiyorum canımda hiç istemiyor zaten 😊 meyve çok tüketiyorum evimin önüne pazar açılıyor en organiğinden 😊