Nurcan3131 _ozlmm çok diyende oluyo normal diyende , doktorumda 1 hafta önden gidiyoruz diyo her kafadan ses 🤷♀️😅😍
TeoMom Nurcan3131 Blraz tontiş galiba önden gidiyor sanırım🥰 Bizimki de en son 22+2 de 500 gramdı haftaya 25 te gideceğim bakalım ne kadar büyümüş😆
Nurcan3131 TeoMom aynen doktorum 1 hafta önden gittiğini söyledi ama anasina cekecek heralde tombik tombik 🙈😍
_ozlmm Nurcan3131 Evet bizim de öyle bir hafta önde ☺️ Boşver sen her kafadaki sesi doktor ne diyorsa o dur bir problem yoksa sağlıklı ise boşver tombiş olsun ☺️
Nurcan3131 _ozlmm çok şükür bi sıkıntımız yok suyumuz fazla birazcık rabbim saglicakla kucaklarimiza almayi nasip etsin ❤🌸🥰
yigitinannesiiiii Bsra-gk 38 cm dışında herşey iyi gibi o haftada o boy fazla değilmi Nurcan3131 32. Haftada 1650 gr 39-40 cm dik ☺️
Bsra-gk yigitinannesiiiii evet normalde 28 cm olması lazım 10 cm fazla devamlı süt içiyorum ondan mı acaba
Trapezunta Nurcan3131 ben 29.haftada gittiğimde 1550 gramdı. Doktorum kilosu 1 hafta önde dedi kafası da 2 hafta öndeymiş. Yanakları falan da tombik tombikmiş. 🥹
Trapezunta Bsra-gk 38 cm biraz fazla değil mi ? 28 falan mı acaba ? Çünkü ben 29.haftada gittiğimde 39 cmdi boyu. Sizinki biraz uzun olacak sanırım☺️
Bsra-gk Trapezunta süt içiyorum birde anne baba uzun olunca çok uzun değiliz ama ben amcasına benzetiyorum 1.77 boyu var
Nazendehanim Bsra-gk ben de çok şaşırdım benim 22 hafta 28 cm bana bile benimki fazla geldi,aslında boy beslenmeden ziyade genetik daha çok
ecemsuuuuu babysqueen_0 ben 17 de gittiğimde 220 Gr dı🥰🙏🏻🤲🏻 şuan 18+3 üz kaç Gr dır acaba bilmiyorum varmı 18 haftalık olanlar🥰