Cerentuna hangi yorumle acaba? 4 sene önce yengem medilife hastanesinde rehat beyde doğumunu gerçekleştirdi. Bende abcılar medicanada bi doktora gidiyordum. Ancak onca test mr çekilmesine rağmen durumun ameliyatlık olmamasına rağmen beni ameliyat etmek istemişlerdi. Sonradan öğrendim ki hastane zaten en çok ameliyat yapan kasap lakaplı olarak tanınıyormuş. Hemen o gün rehat beye gittim ve doğru teşhisi koyarak hayatımı kurtardı diyebilirim. Sonrasında hala onun kontrolu altındayım. Herhangi bi sorun olduğunda kafamızda soru işarerleri olduğunda bizi konuşmasıyla rahatlatıp sakinleştiren ve kendini çok çok iyi geliştirmiş bi doktor olduğunu söyleyebilirim. Ben çok memnunum kendisinden. Ancak kötü yorumlara rastlamadım.