gamzeysfgl Kızlar bugün 32. haftaa girdim. Normalde özele gidiyorum ama tansiyon ve erken doğum riski sebebiyle doktorum perinatolojiye sevk etti devlete 35. hafta öncesi doğumu özelde almıyormuş. Neyse bugün 24 saatlik idrar tahlili yapıldı yüksek çıktı tansiyonum 15 e 9 geldi ve devlete yatışım yapıldı takip için. İnanın burada olmayı asla istemiyorum ne kadar yatacağım belli değil bu gidişle tansiyonum 20ye de çıkar burada kalırsam çünkü berbat bi hastane. Lütfen dua edin bir an önce çıkayım ve 35. haftayı tamamlayıp kendi doktorumda doğum yapayım.
Kbrapoyrazunl gamzeysfgl inşallah sağsalim çıkıp bebeğine kavuşursun canım çok kötü biliyorum bende tansiyonum çıkmadığı halde ilaç kullanıyorum bol bol dinlenmen gerekir ben işimi bıraktım bu durum yüzünden 😐