Boncukveannsi Cips kola falan tüketirim ama noodle bence extra daha zararlı bir şey 🥲
Kardeşim bir ara aşırı tüketiyordu günde bir tane olacak şekilde bi zaman sonra kötüleşti doktora gitti hipertansiyon çıktı ama noofle bıraktı ondan sonra hiç bir sağlık sorunu kalmadı