ikiprensesannesi06 3.test yaptırdınız mi ben şuan da 15+0 haftadayim gecmi kaldım ayın 6 sına anca randevu olustarabildim sizce gecmi kaldım biraz terettudeyim Sizler kaçıncı haftada testleri yaptırdınız .
Eldgrn ikiprensesannesi06 14+5 sayılır mı ben tarama testlerini yaptirmiyorum doktorla da konuştum zaten kesin olmayan şey için ki aldırmayacam da doktor da gerek görmedi aldırmak istemiyorsan yaptırma sadece detaylı ultrasonu yaptır dedi onu yaptircam
Aysenurozs ikiprensesannesi06 bende 15+3 üm sadece ikili test yaptırdım başka bişey istemedi doktorum
ikiprensesannesi06 Eldgrn Benim bu 3.gebeligim diğer gebeliklerin de yaptirdim çok şükür sagliklilar Rabbimden gelen herşeye kabullum ben yaptırıyorum ama 3.lu taramaya randevu zor buldum ondan gecmi kaldım acaba diye sordum kuzum♥️