İlk hamileliğimde 8 kg civarı aldım zaten bir kısmı doğumda gidiyor 2 ay sonrasında 3 4 kilo fazlam kalmıştı o da kendiliğinden gitti önemli olan sağlıklı beslenip gereksiz yere bebek yerine kendinize kilo almamış olmanız gerisi kolay ama 30 kg almış biri için bu kolay olmayabilir mesela :s