Senem_11 34+2 den sesleniyorum kızlar korkulucak bişey yok sadece midenize tekme yersiniz kasılmalarınız olur,nefes almakta zorlanırsınız yolda yürürken elektrik çarpar gibi kasılmanız olur,halsiz yorgun olursunu,doğum stresine girersiniz ,sağa sola dönmekte zorluk yaşarsınız,artık ağır olduğunuzu farkedersiniz ,tuvalet ihtiyacınız olur çocuk baskı yaptıkça ,beliniz ağrır daha var ama bu kadar yani korkmanıza gerek yok🤣🤣🤣🤣