Avcib benim yengem 127 kilo doğum yaptı normal 🤣🤣 ben 93 kiloyum doğıramıyorum 41 haftaya girdim bu bünye ile alakalı canım yaparsın yapamazsınlara takılma bence nasip herşeyin hayırlısı bende hep normal doğım yapcam diye kendimi şartladım durdum doktorum son 5 gün verdi normal geldi geldi dedi yoksa sezeryan olucam mecbur ve çatımda müsait bu arada ama ağrım aancım hiçbirşey yok