Snemgokbil bunu aldım hastane çıkışı olarak ilk doğumdan snra bunu mu verim yoksa daha sade bsey mi versem
Delikizz Snemgokbil bence ilk başka verin daha sade çünkü değişmek zorunda kalabilirsiniz kan vs kirlenme ihtimali yüksek
Demirssmomm Snemgokbil Civilde acil hastane çıkışı diye beşli bi takım var ben ilk onu verdim. Kan vs olursa atmaya kıyabileyim diye.
Rugeyyerdem Keşke bı kaç gün önce bunu gördeydim 😍 artık cok gecc bunu ılk verın eger hastaneye zoyarete gelenler olacaksa bebısınızı ılk gunden prenses gbı görsunler❤️
Demirssmomm Snemgokbil Evet 👍🏻 ben öyle aldım, leke falan olmayınca altını geceleri yatarkende giydirdim bi süre yaz çocuğu olunca ince iyi geldi