Serpilaksu11 Sağ göğsüm kesinlikle şişliği ve ağrısı inmiyor emziriyorum yine de geçmiyor. Yanı sıra halsizlik var çok fazla nasıl geçer acaba
Diylia Serpilaksu11 Benimde sağ göğsüm bazen oluyor öyle.Kol altıma doğru sertlik oluyor ve ağrıyor.Bende bebeğimi emzirdikten sonra sıcak su torbası koyuyorum göğsümün üstüne masaj yapıyorum sonra da kalan üstü sağıyorum.Böyle yaparak birkaç güne geçiyor