zeynepikra_61 bende de aynısı vardı. Bende yatınca değil de otururken öne doğru eğilip bir işle uğraştığımda oluyordu. Sol tarafımda ya da tam ortada olunca bir de korktum kalbime mi bişe oluyor diye ama normal sanırım. Şu sıralar göğsümün altındaki derim yanıyor. Sanki kaynar su dökülmüş gibi. Doktorum bebeğin ayağıyla baskı yapması sonuucu bunu hissettiğimi söyledi.