Mysmrt ben çıpa tıp fakültesinde Behçet polikliniğinde takipli hastayım hamile olduğumu öğrenince gittim doktoruma danıştım hamile olduğumdan dolayı ilacı kestiriyorlar zaten hamilelik boyunca kullanmıyorum hamileliğimin ilk zamanlarında birazcık yaralarım oluştu ama sonradan kendiliğinden geçiyor evet arada bnm vücudumda kol damarlarımda hafif ağrı şeklinde görülüyordu ama bnm ataklarım çok olmuyordu zaten hastalığım hafif bir şekilde devam ediyordu gebelikten öncede şuanda da ilacı kullanmadığım için çok şükür yaralarım artık çıkmıyor tavsiyem doktora danışarak ilerlemen hastalığın seviyesi nedir bilmediğim için herkes de farklı oluyordur tabi