Benim kızım 36+6 haftalıkken 2070 gram olarak doğdu Allah’a şükür küçük olmasına rağmen kuveze alınmadı. Ancak bu kız 1 haftalıkken dönmeye başladı şuan 3 haftalık hareketleri gittikçe güçleniyor maşallah. Ama dönmesi için çok erken değil mi? Doktor kontrolünde soylicem ama daha 3 hafta var. Aranızdan daha ne istiyorsun ne güzel işte diyen olabilir lakin gelişiminin hızlı olması sorun teşkil ediyor mu onu merak ettim. Bu durumu yaşayan var mı? Bilgi almak isterim