Mavidunyamm Tubisinbebisi Hem özel hem üniversite hem eğitim araştırma Hastanesi’ne gittim hepsi amniyosentez önerdi. Yaptım bir sıkıntı olmadı yan etkisi olmadı. Çünkü yapann kişi uzmandi bu çok önemli. O yüzden bence amniyosentez yaptırmalı kendini her şeye hazirlamalisin. İnşallah trizomi 18 değildir
Mavidunyamm Tubisinbebisi Teşekkür ederim çok ağır bir sendrom yaşaması en imkansız hastalıklardan biri
beril1 Tubisinbebisi merhabalar bebeğinizin sağlık durumu nasıl acaba benimde 1.80 çıktı 3 lü testim ayrıyeten detaylı da kalp parlaklığı çıktı ondan sonrada böbrek genişliği. Bebeğim de erkek
beril1 Mavidunyamm merhabalar benimde 3 lü testim yüksek riskli geldi 1.80 kalbinde parlaklık ve böbrek genişlemesi de var onun dışında birşey söylenmedi. Bebeğim erkek bu arada acaba sizin bebek hareketleri nasıldı hareketlimiydi. Kusura bakmayın soruyorum ama çok korkuyorum hiçbir testte yapmak istemedim
Mavidunyamm beril1 merhaba çok geçmiş olsun inşallah bebeğiniz sağlıklı bir şekilde doğar. Erkek bebeklerde böbrek genişlemesi sık görülen bir şey ve doğum sonrası doktor gozleminde oluyorsunuz sonradan geçiyor. Benim üçlü testim temiz çıkmıştı ona rağmen bebeğim çok ağır engelliydi. Üçlü testin doğruluk oranı düşük bir test. Yaşınız kaç ? Bazen yaş faktorunden dolayı da riskli çıkabiliyor. Detaylı ultrasona girdiniz mi ? Ama bebeğinizin bir rahatsizligi olup olmadığını kesin öğrenin bence çünkü doğumdan hemen sonra bir müdahale gerekebilir. Ben amniyosentez yaptırmıştım.
Mavidunyamm beril1 bu arada hayır bebeğim hiç hareketli değildi. Yani düşünün 30 haftaliktim ama en ufak kıpırtı bile hissetmiyordum çünkü engelliydi
Nurbl beril1 canım benim trizomi 13 dü çok çok hareketliydi öğrenmeden önce kendi kendime soruyordum normal mi bu kadar hareketli olması diye (erkekti)
beril1 Mavidunyamm yaşım 28. detaylıya girdim 20. Haftada tek belirti kalpte parlaklık var dedi ama normal çocuklarda da olabilir dedi. Bu arada 29 haftalık olacak nerdeyse bebeğim üstelik hareketli. Dün kontrole gittim hafif bir böbrek genişlemesi var dedi kontrol ettir dedi
Mavidunyamm beril1 böbrek genişlemesi erkek bebeklerde sık görülüyor. Arkadaşımin oğlu da detaylida öyleydi doğunca kontrol altına alındı şuan tam bir yaşında gittikçe azalıyor genişleme. Hiç korkmayın. Hele birde bebeğiniz hareketliyse hiç korkmayın hamileliğin tadını çıkarın
Melikeakkc Tubisinbebisi yüksek risk çıkmış canım hiç boşa para verme amniyosentez yaptır. Amniyo sentez tanı testi kesin sonuç veriyor kandan olanın yanılma payı olabiliyor. Ve 3 dk lık bi işlem. Benim orta risk çıkmıştı 1:306 dı yanlış hatırlamıyorsam, 23 haftalığım ultrasonda da bi bulgu olmadığı için yaptırmadım. Ama için rahat etsin yaptır
Hasret18ayaz Melikeakkc benimde 4 lu test trizomi 21 1.78 çıktı amniyosentezi redettim şuan 20+5 olduk detaylı randevumuz 5 Mart’ta bu arada oglumdada hangisiydi hatirlamiyorum ama 2 li taramada 1.120 çıkmıştı gayet sağlıklı çok şükür
Nurbl beril1 ikili yapmamıştım detaylıda öğrendim. Yarık damak dudak,kalpte ciddi sorunlar,beyincikte sıvı,iç organlarda da ciddi sorunlar tıbbi isimlerini bilemediğim için böyle yazdım
Nurbl Mavidunyamm hayır 22haftalıktı 15 ocakta gebeliği sonlandırdık maalesef ki çünkü bu tür bebekler hayatla bağdaşlaşmıyormuş yaşama olasılığı zaten yoktu 😢
Mavidunyamm Nurbl benim o dogumumdan sonra iki tane oğlum oldu sağlıklılar çok şükür 🥰 rabbim size de nasip etsin inşallah 🤲🏻