Kızlar selam ikizlere hamileyim 28+2 bugun kan ve idrar tahlili verdim. İdrarda bakteri cıktı ne yapmam gerekiyor. Beyaz akıntım oluyor iç çamasırım da ama kokusu vs yok. Sizler neler yaptınız bu durumda bana da yardımcı olursanız cok sevinirim biraz evhamlı bir yapım var cünkü