busragkgr Kızlar herkese merhaba, son 28 günüm kaldi. Gebelik nezlesi geciriyorum ve gunluk hayatımı çok etkiliyor. Yasayan var mı? Ne rahatlatıyor? Ne kullandınız?
busragkgr M_A mevsim nezlesiyle aynı belirtileri veriyor. Benim normalde de ağaçların çiçeklerine vardı. Sonbaharda olmuyordu ama 2 3 gündür çok kötüyüm