Karelinannesi Kızlar kullanıp memnun olduğunuz korse öneriniz var mıdır sezeryan doğum yaptım 10 gün oldu artık kullanmak istiyorum 🙏🏻 Çok göbeğim yok sadece dikiş yerim de bi şişlik var