Hamik öncelikle geçmiş olsun Haftanız büyük benim ikizlerimden birine 12.haftada kalp problemi var dediler 3 doktor gezdim hepside kalbi durur yaşamaz diğerini de öldürür dediler anne karnında kalbini durdurmayı teklif ettiler fakat kabul etmedim aylarca korkuyla yaşadım diyebilirim 26.haftada detaylida sapasağlam olduğunu kalbindeki problemin geçtiğini söylediler şükür şimdi 33 haftaliklar gün sayıyorum diyebilirim
Kalbinizi ferah tutun stres yapmayin yer gök dua üzerine kurulu buna çok inanıyorum dua edin inşallah sagsalim kucaginiza alirsiniz. Bebeklerim hakkında inanılmaz kötü senaryolar söylediler inanın yaşamak bile istemiyor insan onları duydukça , umudunuzu kaybetmeyin lütfen dua edin can veren rabbim onu size bağışlar inşallah