Boncukveannsi Kızlar ben henüz 15 haftalığım annem bir çuval dolusu elbisesini almış bile torununun🥰 ama ben şuan erken olduğunu düşünüyorum sizler kaçıncı hafta da başladınız 🥰
anne96 Boncukveannsi 28 de basladım ben ama oncesınde neler alıcagımı arastırmıstım. ama erkenden alabılırsınız cunku her hafta bıle her sey pahalılasıyor erken almak dha mantıklı bu yuzden
vesilece Boncukveannsi ben detaylı ultrasondan sonradan temel ihtiyaçları algım canım o kadar 🤗 sonrası hediye vs geldi yada ablamlardan kalma küvet yada benzeri şeyler geldi
Nnanaa Boncukveannsi 19. Haftalığız sadece bebek arabası ve lohusa pijamalarım kaldı.Birde alırsam ekstra kıyafet alırım galiba biz hızlı davrandık😂
_ozlmm Boncukveannsi 16. Haftada cinsiyet öğrenir öğrenmez başladım zor dayandım zaten cinsiyete kadar 😂
KayraVeAnnesi_06 Boncukveannsi Herşeye zam geliyor beğendiğim bebek arabasına iki kere zam geldi , evet bakıldığımda erken ama fiyatlar yerinde durmuyor bütçemi düşünmek ve indirimleri değerlendirmek istedim
Gunerkehci Boncukveannsi ilk gebeliğimde cinsiyet belli olur olmaz başladım 😌 Şimdi ikinci bebeğime hamileyim 30+1 haftalık olduk hala başlamadım 😂
onelastgoodbyy Boncukveannsi 12. Haftada başladım. Erken diye dusunme canım al kenara koy dursun. Hem çok sık zam geliyor ürünlere hem de ilerleyen aylarda istediğin gibi gezemiyorsun agirlastigin için. Şimdiden başla ufak ufak içine sinsin 😊
Sedaa_ 19 haftalıkken başladım ben kızlar aldıklarıma bakmak isterseniz 🥰 https://vt.tiktok.com/ZSRUmbCGw/