anne96 Kesinlikle tavsiye ederim. Gerçekten prenses gibi bir doğum oluyor. Açıklığım 17 saatte sadece 4cm ilerledi ama epidural olduktan 2 saat sonra tam açıklığa ulaştım ve doğumum gerçekleşti. Bunun sebebini şuna bağlıyorum; epidural olduktan sonra çok daha rahat hareket edebildim, pilates topunda olsun koridorda olsun. Doğumhaneye yürüyerek girip yürüyerek çıktım. Hatta ilk doğumum olmasına rağmen sadece 3 dikişim vardı. Ikınma hissi de oluyor, bebeğin çıktığını da hissediyorsun. Sadece bunların hiçbiri sana acı vermiyor.