nur_seyma Bu gün 7+1 im ilk defa kalp atışlarını duyduk bebek iyi tam günündeymiş ama kesem bozukmuş uzun ince 😔 doktor kese bebeği atmaya çalışıyo deyip progestan başladı 5 gün yatış verdi aynı durumda olanlar var mı acaba
Mehtapkz nur_seyma bende bugun 7+1 im cnm kesen nasldiki acaba bnde bugun duydum kalp atisini Allah saglikla kavustrsun cnm yat dinlen bisey yapma gerekirse yataktan cikma
Mervegedik22- nur_seyma 7+4um bende keseyi merak ettim canım ultrason görüntüsü varmı acaba. Rabbim sağlık versin inşallah
nur_seyma Yok ultrason görüntüsü vermedi kese uzun bi şekil almış 2 gün sonra tekrar gel bakalım düzelme olmuş mu diye dedi dua edin bana😔