Fatma0090 tombul0bebek benimde suan öyle dün güzel hareket ediyordu bugun sakin bi gğnü bi gününü tutmuyor ama takip et
esradgn123 tombul0bebek Sertleşmesine dikkat edin çok sık oluyorsa doktora gidin mutlaka Ben 30. Haftadayım sertleşiyordu sürekli bugün geldim doktora sancım çıktı yatış verdi
Fatma0090 tombul0bebek 1 saatte 5 kez hareket ederse sorun yokmuş tabi bazen uyuyorlar bn cok kaygılanırsam cikolata yiyip soluma yafıp bekliyorum
Minnakyavrum Bazen olur öyle oda yorgunluktan filan bebek te buyuyor yer daralıyor sertleşmesi.benimde hep oluyor tatlı şeyler.ye sağa yada sola yat hissedersin
Senazeynep34 esradgn123 sertleşme dediğimiz bebeğin nir yerde toplanması degol mi? Gece bile kalkıp onu duzeltmeye çalışıyorum konuşuyorum artık o kadar bıktım ki böyle olmasindan korkuyorum ona bı şey olmasından
Selnay Senazeynep34 bende 30. Hafta içindeyim bende de oluyor kontrolümüzede bi 15 gün var acaba normal mi
Conger Bi yerde toplanıp sertleşiyorsa dikkat edin doktorunuza danışın bende 27 haftalıkken oldu kasıklarımda sancı da çoktu doktora gittim nst de sancı çıktı