Pepito bizim basindan beri
Aras ti ama babamiza diger anlamlarinin cokta hos
Olmadigi soylenmis ve kafasi karismis alper i onerdi ama ben de Aras a alistim degismek istemiyorum kargo ismi olmasi onemli degil yurtdisinda yasiyoruz anlam olarak at kili yada bulunmus mal diye gecmesi biraz sorun yaratti ama
Ben nehir anlamindan dolayi
Koyucam bu ismi