Biricikoglumm68 tombul0bebek fazlası zararlıymış bende tarçınlı kek seviyorum yiyyorumda çok şükür bi şey olmadı
Biricikoglumm68 tombul0bebek bende 1 çay kaşığı kullanıyordum ben bi şey olacağını sanmıyorum maydanozuda çok severim mesela normalde ne kadar yiyorsam şimdide aynı onun içinde düşük tehlikesi var diyorlar bu arada 34+3