Evettt guzel annelerim 16+4 te cinsiyetimiz belli oldu🥳🥳 cok ama cok yakisikli bi oglusum olacakmis allahin izniyle. Haftalardir sabirsizlikla bu haberi alip sizinle paylasmayi bekliyodum. Aslinda kiz istiyordum boyle cicili bicili ama hayirlisi olsun rabbimden gelsin yeter ki ne gelirse😍❤️ Sizde durumlar ne cinsiyetinizi kacinci haftada ogrendiniz bebislerinizin