Aysenur2646 6 haftalıkken hastaneye gittim sadece 6 haftalık gebersin dedi doktor kalp atışı VS bir sey demedi kızımda 9 haftalık öğrenmiştim kese daha dolu gibiydi. Şu anki kese normal mi? Yani 6 haftalık böyle mi oluyor
Bettuss_123 Aysenur2646 doktorun kese içerisinde ölçüm yapmış sanırım 0.33 mm olarakta yazıyor. Yani bebiş olabilir ya da henüz bebiş değil yolk sac olabilir. 9 haftalık keseyle 6 haftalık tabi bir olmaz günden güne büyüyorlar meleklerimiz 🥰 Kendi ultrasonlarımla karşılaştırdığımda kesen gayet normal görünüyor bence 💕
Aysenur2646 Mer93 Bi kaç yazı okudum kese boş falan oluyormuş öyle bir sey olsa doktor söylerdi değil mi
Kapsulbebek Aysenur2646 kendini üzme böyle şeylerle. Evet ihtimaller dahilinde doktor bunu dile getirebiliyor. Benim de tam 5 haftada gittiğimde sadece kese göründü bebek yoktu henüz 7. haftada maşallah gümbür gümbür hem kalbini duyduk hem bebişi gördük 🙃
Mer93 Aysenur2646 evet doktorunuz söylerdi öyle bişey olsa ama kesenin içinde oluşum var zaten görünüyor ölçüm yapılmış
Aysenur2646 Bettuss_123 çok teşekkür ederim ben pek anlamadığım için oralara dikkat etmedim içim rahatladı 🥰