Gamzeeee16 Benim gibi olanlar var mı vajinamın üst tarafı oturup kalkarken baskı halinde anlayamadım gitti doktora sordum 4.ayda normal diyor benim gibi olan var mi kızlar 17+5 deyim şuan
Aselmeva_ Gamzeeee16 Bebek büyüdükçe zaten baskı yapar ileri dönemde daha çok olacak sonuçta bir ağırlık var uzerinde😏
Aysbsky Gamzeeee16 aynısını yaşıyprum 1 haftadır 17+4 doktor muayene etti hatta alttan baktı hiç bir problem yok normal dedi genişlediğin için dedi magnezyum ve demir verdi canım hâla da devam ediyor
Gamzeeee16 Aselmeva_ Biraz araştırdım normal olmayan şeyler yazıyordu korktum bende haliyle doktorda pek içimi rahatlatmadı zaten ilaç kullanıyorum onlar mi yaptı acaba diye de düşünmedim değil
Gamzeeee16 Aysbsky bende kullanıyorum magnezyum benim bebişin başı bir tık aşağıdaymış artı olarak bir de progestan kullanıyorum korktum sağol canım
zhragkkayacan Gamzeeee16 yok canım maalesef daha randevu vaktine var ben de tedirgin oldum en son 15 haftalıkken gitmiştim magnezyum falan da yazmamıştı doktorum inşallah bir sıkıntı yoktur
Aysbsky Gamzeeee16 benimde öyleydi geçen hafta bebek de aşağıdaydı ve baş aşağı duruyodu bu hafta gittim düzelmişti çok şükür
Gamzeeee16 zhragkkayacan Yoktur inşallah içini ferah tut canım sağ Salim bebişlerimi bir kucağımıza alalım rahatlayalım inşallah
Aysbsky Gamzeeee16 hızlı yürüme dedi doktor merdiven inip çıkarken yavaşla dedi onun dediklerine uydum canım
Smyye_ozkynk 19+4 haftalığız bizde. Zaman zaman bende de oluyor bebek o an o tarafa doğru tekme attığı için de olabiliyormuş🙃 inşAllah sizin de öyledir. Sağlıklı sıhhatli kavuşmak nasip olsun hepimize🌸