Eşimle denizdeyiz deniz bisikletine binelim diye ısrar etti kaydırağından kayıp denize girecek sandım atlıyormuş üstüme düştü canım çok acıdı sırt kaburgam çok acıdı acıdan kasıldım şimdi iyiyim ama korkuyorum bebeğim hareket ediyor çok şükür eşime kızmak da kırmak da istemiyorum hastaneye gitmeli miyim bilmiyorum 34 haftalığım yarım saat önce oldu bunlar