Bugün 38+3 olduk ilk kez çatı muayenesi oldum 1 cm açıklık varmış. 1 haftadır kaşınıyorum karaciğer safra asitler temiz ancak kaşıntı geçmiyor. Doktorum ursactive verdi bugün eğer ilaç çarşamba gününe kadar kaşıntılarımı keserse karaciğer kaynaklı kaşıntı olduğunu anlar ve doğuma alırız dedi. Normal istiyorsan önce suni sancı deneriz dedi yoksa sezeryan senin tercihin dedi. Sizce suni sancı mı sezzeryan mı? 🥺