Canım benim de göğüs ucum yk bebek kahverengi yerini alıyor zaten ağzına onun için emzirebiliyorum . Emzirmek için plastik göğüs ucu var ondan da alabilirsin ben ondan kullandım bir iki hafta ama oda yara yaptı malesef geçmedi yaralar hâlâ şişlik de süt biriktiği için oluyor bende de oldu bol bol sağ ılık duşta masaj yap bide doktor bana Agumentin diye bir hap verdi onun çok faydasını gördüm benimkiler şişti kızardı kaşınmaya başladı tasiyamiyordum göğüslerimi sirtlarim ağrımaya başlamıştı ilaç baya rahatlattı