G1704 2 hafta gelişim geriliği yüzünden bugün yatış istendi ama beb bugün hazır olmadığım için çarşamba sabahına gelip yatış yapılmasını istedim sizce biraz daha beklemeli miyim. Bebeğimin kilosu 2.5
Ormanmeyvelii G1704 Bence doktoruna güven canım bebiş kilo almıyorsa en iyisi dış dünyada besleyip büyütmek
Meryy69 G1704 bence hiç beklememelisin Allah göstermesin içeride ters bir durum olur farkedemezsin tercihe bırakılmamalı bence
G1704 Ormanmeyvelii Ama küçük değil mi daha ben daha bekleriz diyodum aniden dendiği için belkide hazır değilim