Merhaba.. 2 senedir evliyim 1 senedir cocuk düşünüyorduk olmuyordu.. Cocuklugumdan bu yana pcos ile savaştım evlendıkten sonra 5 tane kist ve polip olduğunu öğrendim.. tedavi ile başarısız oldu ve aşılama için dosya hazırlarken doktorum ameliyat önerdi polip icin 3 ay sonra 2 kez aşılama deneriz sonra ise tüp bebek dedi.. ameliyattan önce soğan kürü denedim sonra polip ameliyatı oldum.. aşılama dosyasına başladık o ara doktorum tatile gitti yumurtalıklarım dinlensin istersen diye doğum kontrol hapı verdi kullanmak istemedim vazgeçtim.. reglin 1 gün geç kalması ile hamileliğimi öğrendim 😍🫣 daha çok yeni 4 haftalığız.. hiç umudum yoktu..bu güzel haberi paylaşmak istedim benim gibi araştırma yapan insanlara umut olur dilegiyle..