Ruvvruvveeydaaa Kızlar bugun sağlık ocağında tetatonoz aşımı oldum. 20 haftalik gebeyimm ac gittim.tansiyonumu olctuler, tansiyonum 11e 8 çıktı. Ebe tuzlu yeme biraz yüksek falan dedi korktum açıkçası. Çok mu yüksek kızlar naoabilirim bu konuda fikri olan var mı
Mebrure Ruvvruvveeydaaa 14/9 riskli kabul ediliyormuş kucuk 8 olduğu için demiştir benim ebe de beni çok korkutuyor korktukça çıkıyor benimkide 🙄
Semilk05 Ruvvruvveeydaaa yüksek tansiyon gebelikte iyi değil düşük normal kabul edilir. Daha çok çıkmaması için sizi uyarmış bence tuzlu vs çok yemeyin dediği givi