ZeynepKaya27 Nazife03 valla bende öyleyim her akşam çikolatalı tatlı yemeye gidiyorum evde yediklerimde extrası😂
Vicibici Nazife03 Her öğünden sonra canım tatlı istiyor yiyorum napiyim zaten doğumdan sonra dikkat ederiz 😂
Nazife03 Vera09 sabahtan beri bir sürü yedim valla Allah affetsin bebeğe bir şey olur zararı felan diye korkuyom valla 😁
ZeynepKaya27 Nazife03 bende tam 33+1 im :) valla napalım dogumdan sonra yemem zayıflarım moduyka yiyorum😂
motherofcats 32+2 aynı durumdayım bikaç gündür sürekli bir şey yiyesim var. Aylardır almadığım kiloyu son ayda alıcam böyle giderse. Bir de gebelik şekerim var mecbur dikkatte etmem gerekiyor. 😑
Nazife03 motherofcats aynn cnm bnde 3 kilo aldim şimdiye kadar bu gidişle bu ay rekor kilo alımı olacak bnm için 😄 dikkat et sen yine de şeker icin cnm 😊
Gmzbiri Nazife03 off ben de 37 haftalık hamileyim birkaç haftadır sürekli çikokatalı şeyler yiyesim var çikolata şelalesinde yüzmek istiyorum o derece🤭🤭ama kendimi tutuyorum doktor çok tatlı yememem konusunda uyardı dayanmaya gayret ediyorum.
Nazife03 Gmzbiri bnmde yarın kontrol var bakalım ne diycek her dakika saniye canım istio çikolatayı 😊