Evet bende 24. Haftalıkken rahmim açılmıştı. Doktor kesinlikle hep yatış hiç bir iş yapmayacaksın dedi. Progestan iğne + ilaç kullandım. 10 gün sonra kontrole gittiğimde çok iyi gidiyorsun böyle devam et demişti. Şimdi 2 haftada bir bakıyor 28. Haftalık olduk çok şükür bakalım hayırlısı stres yapmayın :)