Kadınların çoğunda düşük ve ya sagliksal olarak problemden dolayi kurtaj olundugunda bebegin ismini koymak gerekiyomus. Öbür dünyada onu ismiyle cagrilcakmis ve szie sorulcakmis sanırım. Sonuç olarak bi bebek var ve onunda bi ruhu var. Mesela sizin hayatta olan iki çocuğunuz varsa aslında bi düşük olup onu da soylemeniz gerekiyomus oburdunyada. Tam olarak bende bilmiyorum dogruluk payi var midir bilemedim ama dogru da olabilir gerçekten boyle bisi var mi merak ettim? Bunu hic duydunuz mu birinden?? Eger doğruysa da bilmeyen anneler varsa en azindan ogrenmis olurlar diye düşündüm 😀😀