fulyaablaoluyor ayak ağrılarım çok nadir oluyor ama benim belimden ağrı giriyor sağ taraftan iyice sıklaştı siyatik sinir sıkışması oluyormuş doktorum her hamilede sık rastlıyorum kol değnekleriyle yürüyen bile oluyor sen çok iyisin dedi. Kızımda hiç bir şey yaşamamıştım ama oğlan biraz ağrı veriyor olsun bunada şükür diyorum 😋 çoğu gitti azı kaldı😜 sizin nasıl geçiyor ağrılarınız çok mu 😑