36+1 deyim hala çalıştığım için zaman inanılmaz hızlı geçiyor sabah 6.30’da evden çıkıp akşam 7’de gelince günlere yetişemiyorum 🥲 ama 2 haftadır artık zorlanıyorum fazla yürümek, hatta bazen oturduğum yerden kalkmak bile işkence 🤣 karnım sık sık sertleşiyor, bazen vajinama yukarıdan baskı oluyor, ara ara kasıklarıma bir şey batıyor. Umarım bunlar vücudu doğuma hazırlıyordur yavaş yavaş, öyle düşünüyorum :)