Aycakya Bana da heyet raporu yazdı doktorum 1 ay. Daha henüz 10 gündür yatıyorum ama bacaklarım hareketsizlikten sanırım gece sızlıyor ağrıdan uyandırıyor. Kanama olmasın buna da şükür diyorum ama gerçekten rahatsız edici baya. Başka böyle olan var mı?
Elif927 Allahım hepimize şifa versin inşallah . Kan uyuşmazlığı testi olan var mı tutan ya da tutmayan
ftmdyn22 AysUysal benimde 8 haftalıkken düşük tehlikem oldu doktor ultrasondan baktı kesenin etrafında kanama var dedi bir gece hastanede yatırıldım iğneler serumlar yedim bir sürü taburcu ettiğindede evde dinlen ayaklarını yukarı doğru koltuğa uzat dedi ilaç falan yazdı kullandım çok şükür şu an iyiyiz 28 haftalık olduk bebeğimle darısı sizede inşallah tek yapmanız gereken stres yapmayın bide kendinizi yormayın Allah’ın izniyle geçecektir inşallah ☺️
Simya AysUysal progestanı fitil olarak kullandım ve proluton iğneyi de haftalık oldum ve bol bol uzanıp dinlendim yorucu ev işleri vs asla yapmıyorum çalışıyorum ve riskten dolayı raporluyım
Simya Aycakya 12. Haftamdayım daha önce tekrarlayan düşüklerim olduğu için riskli gebelik olarak gösteriyor 1 aydır raporluyum
Aycakya Simya insallah sağlıkla kucağına alırsın bebişini. Doktor ne zamana kadar rapor yazacakmış bir şey söyledi mi? Hamilelik süresince raporlu mu olacaksın yani?
Simya Aycakya amin inşallah, haftaya kontrolüm var doktorum çalışırsın derse devam şükür iyiyim şu an