Baymehal Arkadaşlar nst de kramp ve sıkışma çıktı doktor gün içinde eğitim araştımaya gidip serum yememi söyledi 2 günsonra randevum var acaba randevu günü mü beklemelimiyim yoksa gitmelimiyim lütfen acil cevap verin
Birbebismeselesi Baymehal acil gitmelisiniz, nstde cıkan sey sancıdır, doktor serum dediyse durdurmak icindir. 2 gün beklemeyin, sancılarınız artıp dogum sancısına dönebilir bilemezsiniz