Merhabalar 18+5 iken ast alt degerlerim yuksek cikti doktorum balik yagini biraktirdi yememe de dikkat ettim dusmeye baslamisti alt 45, ast 20 idi doktorum 40 altina dusmesi lazim dedi birde ilaca baslamak icin sanirim ne kadsr duserse o kadar iyi hee hafta kan veriyorum bugun alt 49, ast 22 olmus bi tik yukselmis geri doktorum izinde 5 gun sonra kontrolum var insallah kontrolden sonra tekrar kan yenileriz dedi doktorum boyle yasayan varmi acaba dusmesi icin neler yapabilirim suan 22+1 deyim degerlee yukselince korkuyorum :( daha once 3 kaybim var bu yaziyi okuyan olursa dualariniz beklerim:)