Artuni Merhaba anneler 12. Haftadayım bugün kontrolüm vardı doktorum bebekte cilt altı tüberkülünün beyaz oldugunu ve bu sebeple kıza benzediğini söyledi.erkeklerde siyah oluyor genelde dedi.bu konuda bilgisi olan var mı ben ilk defa böyle birşey duydum -