Siem24 Doktora en son ne zaman gittiniz , bir sonraki randevunuz ne zaman ? Belirtiler devam ediyor mu bulantı , kaşık ağrısı vs ☺️
Kubruzram Siem24 8+5 sabah ve akşam bulantilari oluyor gun ortası olmuyor karnıma kassigima arada kramplar giriyor 3 hafta sonra randevumuz var en son 7 haftalikken gitmiştim
limoncicegim2 Siem24 iştahım acaip açık en son 6 haftalıkken gittim şimdi 9 haftalığım önümüzdeki haftaya randevu aldım çok açtım arayı sabırsızlanıyorum
rumeeysaa Siem24 9+5 grip oldum bugün biraz da bulantı oldu yatıyorum🤦🏼♀️ 12.haftada kontrole gidicez🤩
Papatyaa_01 2 gün sonra 8 hafta olacağız inşallah şimdilik bulantı kusma yok olmasında keşke çok korkuyorum :) 7hafta 1 günlükken ilk kontrolümüzü olduk doktorum 12.haftada tekrar gel dedi ekim 1-2si gibi gideceğim inşallah 🤲 daha çok erken ama şimdiden çok yemeye başladım ve gördüğüm duyduğum çoğu şeyi canımın istemesi başladı 🙆
aytnvrsl Bende 8+5 teym. Bulantılarım için prilam kullanıyorum 20 gündür falan. Yeni yeni rahatlamaya başladım diyebilirim. Ama iştahsızlık tam gaz devam ediyo. Arada bi kasık ve sırt ağrılarım oluyo. Doktora cumartesi günü gitmiştm 12. Haftamda tekrar gidicem