Elly20 Merhabalar🙋🏼♀️ Haftamızdayız, bebeğimin gelişimi hep 1 hafta 10 gün ilerideydi. Konrtolde gördüm ki 36. Haftada kalmıs. 2900 kg, 1 haftadır hiç kg almamıs🥺 Plesentam eskimeye basladığı için aspirine baslamıstım, doktorum nstye baglayıp oksijen ve kan akışına baktı. Sorun yok- bebeğin hareketlerini say günde 30 hareket varsa sıkıntı olmaz dedi. Benim aklıma takılan şu, bundan sonra bebek büyümez mi acaba? Kilo almaz mı? Bu durumu yaşayan var mı