Merhaba arkadaşlar 4 gün önce kontrolde henüz makat gelişti bebek ve hareketlerini hep aşağıda hissediyordum . Dünden beri vajinada değil de hep yukardan hareket hissediyorum tekme vs. 34+2 yiz daha dönmez ben de sezeryan olurum diye kafam rahattı şimdi dönmesi kafamı karıştırdı🥹 daha yeni gittiğim için doktora gitmek istemiyorum ama döndüğünü hiç anlamadım anlaşılır mıydı??